رئیس سازمان بورس گفت: با راه اندازی بورس بین‌المللی یک بستر تامین مالی جدید شکل می‌گیرد که می‌توانیم منابع خارجی را جذب کنیم.

رئیس سازمان بورس گفت: سال گذشته برنامه‌ای برای تامین مالی مناطق آزاد داشتیم بنگاه‌های اقتصادی خیلی از ظرفیت بازار سرمایه آشنایی ندارند.

او گفت: در خصوص بحث تاسیس بورس بین‌المللی موافقت اصولی آن صادر شده با کمک دبیرخانه دو بار فراخوان داده شده به امید خدا در اولین فرصت اگر مراحل طی شود آن را در دستور کار داریم که امیدواریم تا پایان سال به نتایج خوبی برای پذیره نویسی برسیم.

او افزود: با راه اندازی بورس بین‌المللی یک بستر تامین مالی جدید شکل می‌گیرد که می‌توانیم منابع خارجی را جذب کنیم و تامین مالی از بستر خارجی را هم داشته باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عدم نظارت سازمان بورس بر کارگزاری های متخلف
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
عدم نظارت سازمان بورس بر کارگزاری های متخلف
پیگیری کنید چرا کارگزاری اطمینان سهم 3 ماه است معاملات آنلاین را بر همه مشتریان بسته است و هر روز مدیر معاملات در قسمت پیام ها اعلام می کند تا اطلاع ثانوی قادر به انجام خرید و فروش در این کارگزاری نیستید و اگر قصد فروش دارید تغییر ناظر بزنید! اگر کارگزاری تخلف کرده یا غیر مجاز است فوری به عموم مردم اعلام کنید تا فردی فریب نخورد و ضرر مالی به سهامداران این کارگزاری وارد نشود.
تشکر
آخرین اخبار