آسایش گفت: امروز در بازار سرمایه، محصولات شیمیایی بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص داد و بعد از آن صنعت سرمایه‌گذاری در جایگاه دوم ایستاد.

کوروش آسایش، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام، با ۱۷ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش به دو میلیون و ۱۶ هزار و ۷۴۶ واحد رسید. حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملات حدود ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد تومان ثبت شده است همچنین در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رقم خورده است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: امروز ۲۶ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد و ۶۵ درصد بازار یعنی حدود ۵۰۲ نماد در محدوده مثبت به کار خود پایان داد و ۳۵ درصد بازار در محدوده منفی قرار داشت.

وی بیان کرد: امروز محصولات شیمیایی بیشترین میزان ورود نقدینگی را به خود اختصاص داد و بعد از آن صنعت سرمایه‌گذاری در جایگاه دوم ایستاد و بیشترین میزان خروج نقدینگی را هم صنعت بانکی شاهد بود.

آسایش گفت: در خصوص اخبار حوالی بازار باید به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، خبر‌های خودرویی مرتبط به بورس کالا اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار