درخشش در دومین ایده بازار فناوری سلامت کشور

دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در دومین ایده بازار فناوری سلامت کشور به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛‌ لوح تقدیر و تندیس این رویداد ملی از سوی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد اهدا گردید.

دومین ایده بازار فناوری سلامت با حضور وزیر بهداشت و با محوریت دارو‌های گیاهی، فرآورده‌های طبیعی و مکمل، غذا و آشامیدنی ۱۴ و ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی تهران برگزار شد.

حمایت از تجاری سازی و عرضه دارو‌های گیاهی در داروخانه ها، عرضه بخشی از توانمندی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه طب سنتی، گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی و افزایش تولید محصولات با کیفیت حوزه سلامت از اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه بر فرهنگسازی مصرف صحیح گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی به طور متعادل و اصولی و حمایت از تولید علمی دارو از گیاهان دارویی به عنوان سیاست‌های پیش روی وزارت بهداشت تاکید شد.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارائه محصولات متنوع، کاربردی و باکیفیت ۷ شرکت و واحد فناور حوزه سلامت به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.