رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: ۲ قاچاقچی حامل موادمخدر با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: در پی خبری مبنی بر عبور ۲ دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر از قزوین به سمت استان گیلان، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران تیم ویژه پلیس قزوین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با پیگیری ماموران پلیس مشخص شد که ۲ دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ و پرشیا حامل موادمخدر در آزادراه قزوین - گیلان در حال تردد هستند.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه پلیس قزوین با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودبار اقدام به توقف خودرو‌های یاد شده کردند، تصریح کرد: پلیس پس از توقف خودرو‌های حامل مواد، ۱۲ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و ۲ متهم را نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد.

وی، یکی از شگرد‌های مرسوم سوداگران موادمخدر را حمل مواد افیونی و جاسازی آن در خودرو‌ها اعلام کرد و یادآور شد: جا به جایی و حمل این نوع مواد از سوی سوداگران مرگ همواره با اشرافیت پلیس در نهایت منجر به کشف و ضبط می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در ارتباط با موادمخدر، موضوع را به سامانه مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.