اولین نشست گفتمان منطقه‌ای صندوق های صندوق بیمه روستایی شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد

نخستین نشست گفتمان منطقه‌ای شمالغرب کشور با حضور مدیران کارشناسان و کارگزاران برتر صندوق بیمه روستایی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و  زنجان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

سیروس محمودیان مدیرکل استان آذربایجان غربی در ابتدای این نشست شیوه نامه نشست گفتمان منطقه‌ای را تشریح کرد و گفت: شناسایی مشکلات و موانع پیش روی استان‌ها در حوزه پایدارسازی صندوق، احصاء راهکار و راهبرد‌های مناسب در حوزه جذب بیمه شده جدید و فعالسازی بیمه شدگان غیرفعال متصل و منفصل و همچنین بررسی و احصاء راهکار‌های موثر در خصوص فعالسازی کارگزاران و تقویت تبعیت سازمانی آنان از مدیریت‌های استانی از جمله موضوعات مهمی هست که باید در این جلسه بررسی گردد.

مدیران  استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با اشاره به اینکه کارگزاران در خط مقدم صندوق قراردارند تلاش جدی کارگزاران را از دلایل موفقیت استان‌ها برشمردند و استفاده از ابزار‌های تشویقی و انگیزشی در ایجاد انگیزه مضاعف برای کارگزاران صندوق را  ضروری دانستند.

در ادامه این نشست کارشناسان استان و کارگزاران برتر شهرستان ارومیه  از برگزاری نشست منطقه‌ای در خصوص بررسی مسائل و مشکلات کارگزاران و استان‌ها استقبال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.