رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : طرح هر کلانتری یک روحانی به عنوان مشاوران مذهبی در این استان هم اکنون در حال اجراست.

حجت الاسلام علیرضا کماسی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : این طرح هم اکنون در شهر کرمانشاه آغاز شده و در تمام ۱۷ کلانتری این شهر روحانیون مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه این طرح در سایر کلانتری‌های شهرستان‌ها اجرایی می‌شود اظهار کرد: استقرار روحانیون در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی و دینی یکی از برنامه‌های تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی، انقلابی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم است.

رییس عقیدتی سیاسی فراجا کرمانشاه، استقرار روحانی در کلانتری‌ها و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم را یکی از اقدامات موثر در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این روحانیون در تعامل با روحانیون مساجد، آسیب‌های اجتماعی محلات مختلف را احصاء و در زمینه رفع آن با همیاری پلیس اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام کماسی از پلیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد مکتبی و ولایت مدار در مسیر خدمتگزاری به مردم یاد کرد و افزود: پلیس امروزه با حضور در تمام رویداد‌های مختلف از جمله در حوادثی مانند سیل و زلزله با تمام توان پای کار بوده و در کنار و همراه مردم است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته تمام تلاش نیرو‌های پلیس بر این بود که به مردم صدمه‌ای وارد نشده و اموال آن‌ها آسیب نبیدند گفت: در این حوادث حتی شماری از نیرو‌های پلیس با فدا کردن جانشان خود را سپر قرار دادند تا برای مردم مشکل و خطری بوجود نیاد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.