فرمانده انتظامی بوکان گفت: در اجرای طرح ارتقای آرامش اجتماعی و انضباط ترافیکی، ۲۴۷ دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان توقیف شده است.

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در اجرای طرح ارتقای آرامش اجتماعی و انضباط ترافیکی، ۲۴۷ دستگاه خودروی متخلف به دلایلی همچون رانندگی بدون پلاک، تغییر در وضعیت و ارتفاع خودرو، مزاحمت‌های شبانه، ویراژ و حرکات خطرناک در معابر، مزاحمت در جلوی مدارس دخترانه، ایجاد ترافیک، نصب اگزوز با صدا‌های آزاردهنده، رانندگی بدون گواهینامه، شیشه تار و آلودگی صوتی توقیف شده است.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای آرامش اجتماعی و انضباط ترافیکی به منظور رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان در حوزه ترافیک و پیشگیری از جرائم اجرا شده، افزود: توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت به دلیل نداشتن پلاک، مزاحمت در جلوی مدارس دخترانه و حرکات نمایشی خطرناک، دستگیری ۵ نفر توزیع کننده مواد، کشف بیش از ۶۵۰ گرم انواع موادمخدر، دستگیری ۲۷ نفر معتاد متجاهر و معرفی به کمپ و همچنین دستگیری ۱۰ نفرسارق و مالخر در ارتباط با سرقت‌ها از عمده اقدامات در اجرای این طرح است.

سرهنگ بهاری ادامه داد: انجام این اقدامات مقطعی و محدود به یک بازه زمانی خاص نیست و در راستای صیانت از امنیت و آرامش شهروندان با کسانی که به هرشکل ممکن اقدام به اخلال در آسایش جامعه نمایند، برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: درخصوص رانندگی خطرناک با خودرو و موتورسیکلت، رانندگی بدون پلاک یا پلاک مخدوش، مزاحمت‌های خیابانی و بویژه برای مدارس دخترانه، مسابقه و ویراژ در معابر از جمله مواردی است که درصورت مشاهده، ضمن توقیف وسیله نقلیه، راننده دستگیر و به مرجع قضایی نیز معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.