نگاه AFC به دیدار حیاتی سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان

سایت AFC رقابت این هفته سپاهان و نساجی برابر حریفانشان را بسیار حساس ارزیابی کرد.

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های فوتبال سپاهان و آلمالیق ازبکستان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی دیدار هیجان‌انگیزی در لیگ قهرمانان آسیا در گروه C خواهند داشت. هر دو تیم البته به دلایل مختلف نیاز به پیروزی در این دیدار حساس دارند. سپاهان ایران با چهار امتیاز به دنبال پیروزی است در حالی که آلمالیق بعد از سه شکست متوالی به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است.

دو هفته پیش، سپاهان در حالی که دو تیم به مصاف هم رفتند، در شرایط خوبی قرار داشت و تیم ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید. با این حال، آن‌ها به پیروزی در روز دوشنبه نیاز دارند، زیرا پنج امتیاز از الاتحاد عربستان عقب هستند.

شکست مقابل الاتحاد (سه بر صفر)، نیروی هوایی عراق (دو بر یک) و سپاهان به این معنی است که آلمالیق تقریبا امیدی برای صعود به دور بعدی ندارد و در صورتی که برابر سپاهان در دیدار برگشت شکست بخورد نیز شانسش برای حضور بین بهترین تیم‌های دوم نیز از بین می‌رود. احتمالا آلمالیق تمام تلاشش را برای این دیدار نشان دهد و این می‌تواند برای سپاهان دردسر ایجاد کند.

در دیگر دیدار نساجی مازندران نیز باید به دیدار نوبهار برود. نساجی مازندران می‌داند که در دیدار روز دوشنبه فقط یک برد برای این تیم کافی است. نساجی با سه امتیاز اندوخته و چهار امتیاز اختلاف نسبت به الهلال به دنبال کم‌کردن اختلافش است و فقط به پیروزی فکر می‌کند.

نساجی فصل جدید لیگ قهرمانان را با برد دو بر صفر مقابل بمبئی‌سیتی هند شروع کرد، اما در ادامه برابر الهلال و نوبهار شکست خورد. الهلال، قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا، بسیار قوی بود و سه بر صفر برابر نساجی پیروز شد. دو هفته پیش نیز تیم ایرانی در ازبکستان برابر نوبهار با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نوبهار که هنوز شکست نخورده است، در بازی نخست برابر الهلال به تساوی ۱-۱ رسید و در ادامه برابر بمبئی‌سیتی سه بر صفر پیروز شد و در ادامه نیز نساجی را شکست داد و برتری برابر نساجی در دیدار برگشت شانس این تیم را برای صعود به دور دوم بسیار زیادی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار