مدیرکل وررزش و جوانان استان اردبیل گفت: از مهمترین و اصلی‌ترین رکن هیات‌های ورزشی برنامه محور بودن است.

محمد علی پهناور در مجمع سالیانه هیات کشتی استان که با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و اعضای هیات رئیسه هیات کشتی استان اردبیل برگزار شد گفت: کشتی یکی از رشته‌های سنتی است که تمام ایران از این رشته ورزشی خاطره خوشی دارند و رئیس فدراسیون فردی است که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین اخلاق مداری گام بر می‌دارد و این برای ورزش کافی است.

او افزود: اقدامات خوبی در ورزش استان اردبیل از طرف مدیران قبل انجام گرفته است که سعی خواهیم کرد در راستای اقدامات و اهداف سازمانی وزارت ورزش و جوانان و در راستای اعتلا، توسعه و پیشرفت ورزش و جوانان استان به کمک تمامی هیات‌های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و داوران و به ویژه همکاری و همراهی کارکنان اداره کل گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد:کشتی آنچه انتظار می‌رود در سال‌های گذشته برای استان موفقیت‌های خوبی را کسب نکرده است، ولی با این حال رتبه این رشته در سال گذشته قابل قبول می‌باشد.

پهناور با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام در تمام رشته‌های ورزشی به خصوص کشتی می‌تواند باعث رشد و تعالی شود و برنامه محور بودن از مهمترین و اصلی‌ترین هدف هاست که باید در نظر گرفته شود، تصریح کرد: هیات‌های ورزشی باید بتوانند تمام مشکلات ریز و درشت داخلی هیات‌های خود را انجام دهند و باید به کمک اداره کل بدنبال از بین برئن حاشیه‌های هیات‌ها باشند تا ورزش ارتقا یابد.

ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی در این جلسه گفت: باید انتقادات همه‌ی دوستان و مخالفان را گوش دهیم و برای رسیدن به اهدافمان از این انتقادات استفاده کنیم.

او افزود: کشتی استان اردبیل در چند سال گذشته با رکود مواجه بود که در طی این دو سال گذشته با توجه به دغدغه‌هایی که رئیس هیات داشته کشتی استان توسعه و گسترش پیدا کرده است و کشتی استان یک رشد نسبی در رتبه بندی فدراسیون داشته است که در رده‌های نونهالان و نوجوانان یکی از بازوان محرک کشتی در استان‌ها باشگاه‌های ورزشی هستند که باید با تربیت کشتی گیران خوب به کشتی استان و کشور کمک کنند.

دبیر فدراسیون کشتی بیان کرد:در تمام میادین کشتی نشان داد که می‌تواند به کمک ورزش کشور بیاید که همانطور که دیدیم سهم مدال طلای مسابقات هانگژو سهم کشتی گیران بود.

مهربان در خصوص اعتبارات افزود: فدراسیون و ادارات کل اعتبارات زیادی ندارند که بتوانند به هیات‌ها کمک کنند و هیات‌ها باید خودکفا باشند.

او در خصوص بحث آموزش نیز گفت: هیات‌ها باید اهمیت ویژه‌ای به بخش آموزش دهند و فدراسیون در خدمت تمام هیات‌های ورزشی استان‌ها خواهد بود همان طورکه کشتی فرنگی استان اردبیل سرآمد کشتی کشور بود که باید کمک کنیم بار دیگر نیز در استان احیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.