معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هنر اصیل «سوزن دوزی» که در نمایشگاه کشور مکزیک در شهر مکزیکوسیتی به نمایش درآمده اکنون مشتری های جهانی دارد.

رضا  شریفی در آیین اجرای طرح یاریگران زندگی در روستای جهانتیغ شهرستان زابل اظهار داشت: اتحاد و همبستگی و زندگی برادرانه بین مردم شیعه و سنی این استان مثال زدنی است.

وی افزود: مسئولان در میدان بودن در عرصه های مختلف را از این مردم بصیر و ولایتمدار استان آموختند و در واقع این مردم هستند که به مسئولان آموختند چگونه در سختی‌ها ایستادگی و مقاومت نمایند.

شریفی با اشاره به هنر دست بانوان هنرمند سیستان و بلوچستان بیان داشت: وظیفه مسئولان استانی این است که این هنر اصیل بانوان منطقه را در بازارهای کشور و جهان به نمایش بگذاریم.

وی اذعان کرد: هنر اصیل سوزن دوزی مشتری جهانی دارد که در نمایشگاه کشور مکزیک در شهر مکزیکوسیتی به نمایش درآمده و در آینده نزدیک در نمایشگاه صنایع دستی دهلی و عمان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون استاندار با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان بیان داشت: از بزرگان مان صبر، نجابت، بزرگی و بزرگ منشی را که با همه سختی‌ها ماندند و می‌مانند بیاموزید و ما مسئولان هم مکلفیم؛ در همه حوزه‌ها برای توسعه روز افزون سیستان و بلوچستان از شما حمایت کنیم.

وی سپس مسئولان را مورد خطاب قرار داد و گفت: مثل گذشته ارتباط مناسبی با لایه‌های اجتماعی مختلف از جمله جوانان، نخبگان، معتمدین و اقشار مختلف مردم داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اذعان کرد: ارتباط بین اقشار مختلف مردم و مسئولان سبب برنامه‌ریزی، مدیریت، مشورت پذیری و تصمیم گیری بهتر برای انجام کارها خواهد شد.

شریفی با اشاره به موضوع انتخابات اضافه کرد: توصیه به مردم سیستان و بلوچستان نمونه عینی ضرب المثل «زیره به کرمان بردن» است زیرا مردمان بصیر سیستان و بلوچستان همیشه نشان دادند که در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار