نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ۱۳ آبان امسال، تجلی بخش حقانیت ایران اسلامی و حمایت جهانیان ازمظلومیت فلسطین و مقاومت جوانان غزه است.

نماینده‌  ولی فقیه در گیلان امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت، ۱۳ آبان را نقطه‌ی عطفی در تاریخ مبارزات ضد استکباری و ضد استبدادی ملت بزرگ ایران بویژه جوانان و نوجوانان غیور این سرزمین دانست وگفت: تقارن این مناسبت با مقاومت جوانان غیور و مبارز غزه مقابل وحشی گری و درنده خویی رژیم غاصب اسراییل را باید به فال نیک گرفت و ۱۳ آبان امسال تجلی بخش حقانیت ایران اسلامی و حمایت مظلومیت فلسطین و مقاومت جوانان غزه است.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به نسل کشی درغزه، رسوایی روزافزون رژیم کودک‌کش اسراییل نزد افکار عمومی را از ثمرات مقاومت جوانان و نوجوانان مظلوم و مبارز غزه عنوان کرد و افزود: ضربه‌ای که سردمداران و سران رژیم صهیونیستی در کمتر از یک‌ماه اخیر از مبارزه‌ی جوانمردانه‌ی مردم مظلوم غزه متحمل شده اند، در طول ۷۵ سال اخیر سابقه نداشته و بوضوح نشان می‌دهد که معادلات تقابل رژیم غاصب اسراییل با حق طلبی مردم مظلوم فلسطین ودگرگونی‌های اساسی روبرو شده و شرایط را به نفع جریان مقاومت و تقویت اتحاد امت اسلام تغییر داده است.

امام جمعه‌  رشت همچنین با بیان اینکه رژیم جعلی و تا بُن دندان مسلح اسراییل برغم بهره‌مندی از حمایت‌های دنیای استکبار، در مقابل مردم مظلوم و محدود به استیصال رسیده، اضافه کرد: اسراییل غاصب و حامیان وی با این نسل کُشی، بوضوح دریافتند که رویارویی آنان با قدرت بزرگی، چون ایران اسلامی نه تنها امکان پذیر نیست بلکه در معادلات و تحلیل‌های پشت پرده‌ی آنان نیز نخواهد گنجید.

نماینده‌  ولی فقیه در گیلان، اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در روند افشاگری درنده خویی و افزون طلبی دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی را از دیگر ثمرات مقاومت مردم غزه در یک‌ماه اخیر عنوان کرد و گفت: حمایت همه جانبه‌ی آمریکای جهانخوار از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، ماهیت پلید، اما حقیقی دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی را در افکار عمومی نمایان ساخت و بستری فراهم کرد تا جوانان و نوجوانان حقیقت جو و آزادی خواه ایران اسلامی نیز برای حفظ آرمان‌های یوم الله ۱۳ آبان مصمم‌تر شوند.

آیت الله فلاحتی در پایان اضافه کرد: در طول ۷۵ سال گذشته، هیچگاه مردم مظلوم فلسطین اینچنین حمایت‌های مردم آزاده‌ی جهان را متوجه خود نکرده بودند و همین حمایت‌ها موجب شده تا اگر سران رژیم غاصب اسراییل نابخردی کرده و حمله‌ی زمینی به غزه را عملی کنند، غزه به گورستانی برای سربازان متجاوز اسراییلی تبدیل شود.
در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان امروز راهپیمایان با قرائت بیانیه ضد استکباری انزجار خود را از جنایت‌های ضد بشری رژیم کودک کش اسرائیل و استکبار جهانی اعلام کردند.

برچسب ها: ۱۳آبان ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.