صباغیان گفت: معدن کوشک به دلیل عملکرد مسئولینش، همواره نارضایتی جامعه کارگری و به دلیل عدم پرداخت حقوق شهرستان، نارضایتی های دیگری را داشته است.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه گزارش‌دهی صورتجلسه شرکت معادن بافق گفت: معدن کوشک از نظر محیط زیست نیز استاندارهای لازم را رعایت نکرده است و قبل از واگذاری، شورای تأمین استان و شهرستان و مسئولان پیگیری کردند تا برای عملکرد بهتر، صورتجلسه ای تنظیم شود.

او افزود: در نهایت صورتجلسه 12 بندی و 12 صفحه‌ای توسط شورای تأمین استان و شهرستان به تصویب رسید و در شورای عالی معادن به قرارداد واگذاری، ضمیمه شد.

صباغیان خاطرنشان کرد: اکنون برای اولین بار جلسه گزارش دهی که در یکی از بندهای این صورتجلسه آمده است برگزار و مشخص شد برخی از بندها همچنان انجام نشده و برخی ناقص است.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این بندها اجرا نشود، در جلسه بعدی گزارش دهی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه 1403، نحوه صحبت و مطالبه تغییر می‌کند.

او گفت: در مجموع رضایت قابل قبولی از معدن کوشک و عملکرد مسئولان آن وجود ندارد و قرار شد کارگروهی برگزار شود تا میزان تحقق هر بند به صورت مستند مشخص شود و برای بندهای باقی مانده پیگیری صورت گیرد.
 

صباغیان بیان داشت: انتظار می‌رود با برگزاری این جلسات گزارش دهی هر شش ماه یکبار، به مرور تمامی این بندها اجرا و مسائل حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.