شهردار شهرکرد گفت: مالکان حداکثر می‌توانند تا پایان آذرماه امسال، نسبت به پیگیری جهت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه و عوارض اقدام نمایند.

 محمدحسین واحدیان با بیان اینکه یک ماه بیشتر فرصت برای استفاده از بند ت تبصره ۶ قانون بودجه باقی نمانده است، اظهار کرد: مالکان حداکثرمی‌توانند تا فرصت تعیین شده در قانون (پایان آذرماه امسال)، نسبت به پیگیری جهت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه و عوارض اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه پس از واریز عوارض نقدی جریمه به حساب شهرداری حکم قلع و قمع صادر شده توسط کمیسیون ماده صد لغو می‌شود، افزود: واریز عوارض صدور پروانه در این قانون مشمول هیچ گونه تخفیفاتی نمی‌شود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در این قانون بندت تبصره ۶ آمده است که چنانچه ساخت و ساز صورت گرفته بر خلاف اصول فنی، بهداشتی و شهرسازی باشد و استاندارد‌های لازم در آن رعایت نشده و استحکام بنا توسط شهرداری تایید نشود و یا تجاوز به معابر شهر و یا املاک مجاور و یا پیشامدگی داشته باشد و یا تغییر کاربری باغات و فضای سبز صورت گرفته باشد حکم صادره توسط کمیسیون لازم الاجراست.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: همچنین چنانچه ساخت و ساز صورت گرفته برخلاف مفاد پروانه یا بدون پروانه ساختمانی بوده، اما از نظر اصول فنی، بهداشتی و شهرسازی تایید گردد، پس از احراز مالکیت، رأی قلع بنا به پرداخت جریمه و عوارض براساس نرخ روز تبدیل می‌شود.

وی گفت: تعدادی از مالکین در منطقه یک و دود مراجعه نموده و تعیین تکلیف شدند، اما آن دسته از مالکانی که تاکنون مراجعه ننموده‌اند می‌توانند تا یک ماه آینده از فرصت باقی مانده بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۹ دی ۱۴۰۲
سلام
لطفا تا آخر سال تمدید بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
سلام لطفا تا پایان سال تمدید نمایید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آقا اگر تا عید تمدید می‌کردید خوب میشد
آخرین اخبار