استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آبرسانی به استان کار جهادی است، گفت : آبرسانی به تمام نقاط استان کرمانشاه در اولویت قرار دارد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان کرمانشاه که با حضور مسئولان عضو برگزار شد، گفت : محرومیت زدایی یکی از اولویت‌های بسیار مهم دولت مردمی و مدیریت ارشد استان کرمانشاه است و برنامه‌های این حوزه با محوریت قرارگاه محرومیت‌زدایی و در عرصه‌های مختلف شهری و روستایی دنبال می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه کار‌های جهادی بسیار خوبی در استان با هم افزایی مجموعه‌های مردمی و دولتی در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

استاندار کرمانشاه مقدمه‌سازی، توانمندسازی و فراهم کردن عرصه برای نقش آفرینی مردم را بسترساز موفقیت برنامه‌های حوزه محرومیت زدایی برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه مردمی سازی بر سه اصل تصمیم سازی، اجرا و نظارت و همراهی تاکید دارند و این سه اصل باید نقشه راه تمامی کار‌ها به ویژه در حوزه‌هایی که دسترسی اداری برای مراقبت و نگهداری میسر نیست، به کار گرفته شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: تداوم و پایداری خدمات زیرساختی مانند آب، برق، گاز، راه، مسکن روستایی و … نیازمند همکاری مردمی در زمینه تعمیر و نگهداری است.

وی توانمندسازی و بهره‌مندسازی را از اولویت‌های برنامه‌های محرومیت زدایی برشمرد و گفت: برای پیشرفت و تعالی در این حوزه نمی‌توان سقف و پایانی متصور شد.

وی تحقق برنامه‌های محرومیت زدایی را نیازمند خدمت مضاعف دانست و گفت: در حوزه شهری و روستایی نیازمند کار جهادی عالمانه و مجاهدانه هستیم و در این میان، کار و فعالیت در مناطق روستایی باید با نگاهی ویژه‌تر دنبال شود.

استاندار کرمانشاه بر انجام اولویت بندی توسط قرارگاه تاکید کرد و گفت: موفقیت در برنامه‌های محرومیت زدایی مانند رفع تنش آبی در مناطق استان مختلف نیازمند تمرکز، سرعت و جدیت بیشتری است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی هم استانی‌ها از نعمت آب پایدار بهره‌مند شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.