رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حفظ و ارتقای امنیت و آسایش عمومی مردم و برخورد با انواع مفاسد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو در نشست فصلی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان با بیان اینکه قضات و کارکنان دادگستری استان اردبیل جهادگونه رسالت مهم و سنگین رسیدگی به دعاوی را انجام می‌دهند گفت: گزارش‌های اعلامی هیات نظارت و بازرسی معاونت راهبردی قوه قضاییه نشان دهنده عملکرد مطلوب دادگستری استان است.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات به عنوان یک رخداد مهم و تاثیرگذار، تاکید کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری تشکیلات قضایی استان در راستای وظایف قانونی خود بر چهار حوزه سلامت، امنیت، میزان مشارکت و نحوه رقابت‌های انتخاباتی نظارت دقیق خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای امنیت و آسایش عمومی مردم و برخورد با انواع مفاسد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به عنوان یک برنامه و راهبرد مهم مورد توجه ویژه بوده و در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و در این زمینه اقدامات شاخص دادستان مرکز استان در بحث جمع آوری اراذل و اوباش قابل تقدیر است.

حجت الاسلام کثیرلو در بخش پایانی سخنان خود اجرای کامل و دقیق برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را توسط روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی اردبیل خواستار شد و افزود: حسب اعلام معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در شش ماهه نخست امسال دادگستری شهرستان پارس آباد و حوزه قضایی جعفرآباد حائز رتبه‌های برتر از لحاظ شاخص‌های اعلامی عملکرد شده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.