مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ با حمایت از حضور ۸۰ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی در ۷ ماه اول سال جاری خبر داد.

هاشم علایی از حمایت مالی این شرکت برای حضور ۸۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی در ۷ ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: حمایت مالی از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی و توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

او با بیان اینکه در ۷ ماهه نخست سال جاری از حضور ۸۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی حمایت مالی شده است، خاطرنشان کرد: با مجموعه حمایت‌های انجام شده، شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱ و تحقق ۸۰ درصدی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ تاکنون هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

علایی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران انجام می‌شود شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.