مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب موفقیت شهرک صنعتی غیردولتی آرتا پلاست به عنوان صادر کننده نمونه و برتر کشوری خبر داد.

هاشم علایی در جریان تجلیل از کمال فتحی بی طرف، مدیر و سرمایه گذار گروه تولیدی آرتا اظهار داشت: گروه تولیدی آرتا شامل دو شهرک صنعتی غیردولتی آرتا پلاست و آرتا انرژی است که خوشبختانه با مدیریت بسیار خوب این مجموعه تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۲ هزار نفری در آن هستیم.

او ادامه داد: شرکت آرتا پلاست به عنوان یک شهرک صنعتی غیردولتی، توانسته است در سال گذشته بیش از ۱۶ میلیون یورو صادرات به کشور‌های هدف داشته باشد که کسب عنوان صادر کننده نمونه و برتر کشوری، افتخار و دستاوردی بزرگ و مهم برای استان اردبیل محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از تلاش‌های مجموعه مدیریت و کارگران این واحد صنعتی اظهار داشت: محصولات این شرکت در زمینه تولید صنایع MDF، پارکت لمینت، دکووال، قرنیز و صنایع پتروشیمی است که تولیدات آن ضمن تامین نیاز داخل، به کشور‌های مختلف صادر می‌شود که با تکمیل طرح‌های توسعه‌ای، شاهد افزایش تولید، اشتغال و صادرات آن خواهیم بود.

علایی ادامه داد: دارا بودن مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان، ظرفیت بسیار مناسبی را برای توسعه صادرات استان اردبیل فراهم کرده است که باید تلاش شود از این ظرفیت مهم به نحو مطلوبی استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.