در پی گزارش دوستداران محیط‌زیست مبنی بر شکار غیر مجاز پرندگان وحشی در منطقه دیناران، با تلاش یگان حفاظت محیط‌زیست استان این متخلفان دستگیر و یک متخلف شکار غیرمجاز دیگر نیز در شهرستان بن دستگیر شد.

بختیار طاهری فرمانده حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق گزارش دوستداران محیط‌زیست مبنی بر شکار غیر مجاز پرندگان وحشی در منطقه دیناران از توابع شهرستان اردل توسط شکارچیان غیر مجاز، جلوگیری از شکار و دستگیری متخلفین در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قبلی با مقام قضایی و همکاری کلانتری شهر دشتک یگان حفاظت محیط‌زیست استان موفق به متوقف کردن خودرو افراد متخلف شده و تعداد ۴۰ قطعه کبک به همراه یک قبضه سلاح و ۱۵ عددفشنگ از افراد خاطی کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید


طاهری ادامه داد: در اقدامی دیگر این مأموران اجرایی در شهرستان بن یک نفر متخلف شکار غیر مجاز را دستگیر و از این متخلف یک قبضه سلاح دولول و لاشه ۵ قطعه کبوتر وحشی کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: پرونده این متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار، صید و محیط‌زیستی مراتب را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ درمیان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار