معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۳۰۹ نفر از مالکان واحد‌های ناایمن مسکن مهر این شهر در سامانه راه و شهرسازی برای تخلیه خانه‌هایشان و تحویل زمین ثبت‌نام کردند.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از این تعداد ۱۰۹ نفر وام سه میلیارد ریال ودیعه مسکن را دریافت و خانه‌های ناایمن خود در مسکن مهر سمنان را تخلیه کردند.

وی بیان کرد: ۲۰۰ نفر از مجموع ثبت‌نامی‌ها برای تخلیه واحد‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان به فرمانداری مراجعه و برای تخلیه واحد و دریافت ودیعه مسکن اعلام آمادگی کردند و اسامی این افراد به اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان برای انجام روند اداری ارسال شد.

حمیدی تصریح کرد: ۷۰ نفر از ۱۰۹ نفری که خانه‌های ناایمن خود در قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان را تخلیه کردند، زمین ۲۰۰ متری برای ساخت حداقل ۷۵ متر بنا به آنان واگذار شد و قرارداد واگذاری قانونی ۹۹ ساله زمین دریافت کردند و برای دیگر افراد صدور قرارداد واگذاری زمین در حال انجام است.

وی ادامه داد: تخصیص زمین و صدور قرارداد واگذاری زمین به نوبت تخلیه خانه‌های ناایمن در حال انجام است و به تعداد تمامی مالکان زمین قطعه‌بندی شده است.

حمیدی تصریح کرد: اولویت در واگذاری زمین‌های دارای موقعیت بهتر با مالکانی است که زودتر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و نسبت به تخلیه خانه‌های ناایمن اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار