سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به برخی مشکلات صنعتگران از جمله چالش های ارزی، قطعی برق و بیمه تامین اجتماعی گفت: بخشی از این مشکلات با برگزاری نشست های تخصصی مرتفع شده است.

احمد افضلی در نشست هم اندیشی انجمن های صنایع همگن و فعالان شهرک های صنعتی استان البرز با اشاره به تلاش مستمر دولت سیزدهم برای بهبود در حد انتظار وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور افزود: اکنون برخی صنعتگران استان با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند و بانک ها نیز برای رفع این مشکل آنطور که باید وارد صحنه نشده اند.

وی با اعلام اینکه عملکرد صنعتگران با وجود خودنمایی تحریم های ظالمانه درخور تقدیر است، افزود: حضور پررنگ صنایع در صحنه های تولید و صادرات نشانه حاکمیت هماهنگی و ایستادگی فعالان این عرصه در خنثی کردن اقدامات دشمنان است.

سرپرست حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزاری این گونه نشست های هم اندیشی را منشا خیر و برکات فراوان در جهت تسهیل و رفع مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی در سطح استان ارزیابی کرد.

وی از تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه جنگ اقتصادی نام برد و افزود: تحریم های ظالمانه دهه های اخیر مشکلات بسیاری را در مسیر برنامه های کلان اقتصادی کشور ایجاد کرده است و همواره برای رفع این چالش ها تلاش های مضاعفی صورت گرفته است.

سرپرست ه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز ضمن اعلام همراهی مجموعه مسوولان البرز در جهت رفع مشکلات بخش تولید در سطح استان، ابراز داشت: ما خادمان شما همواره پیگیر حل مشکلات خرد وکلان صنعتگران هستیم.

وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور به نفت طی چند دهه گذشته اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های میان مدت و دراز مدت و تلاش وافر فعالان عرصه اقتصاد، جامعه از وابستگی به درآمد نفتی رهایی یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.