مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: طرح بهارستان تا کنون در ۲۰۰ روستای استان اردبیل اجرا شده است.

حسین قدیمی اظهار داشت: طرح سراسری بهارستان همزمان در سایر نقاط کشور نیز در حال اجرایی شدن می‌باشد و در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز با جدیت در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

او ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این طرح انجام می‌شود تعویض تیر‌های چوبی فرسوده با تیر‌های بتونی و همچنین تعویض روشنایی‌های معابر کم نور و پرمصرف قبلی با لامپ‌های ال‌ای دی که دارای نور زیاد، مصرف کم و طول عمر بیشتر می‌باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: در کنار اصلاح و نوسازی شبکه روستایی طرح تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار نیز در حال اجرایی شدن است که با این کار علاوه بر رفع ضعف برق روستاییان محترم، سرقت سیم‌های مسی نیز کاهش پیدا می‌کند.

قدیمی تاکید کرد: افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌ها و یا افزایش تعداد آن در روستا‌های بزرگ و پرجمعتی هم که دارای ضعف برق می‌باشند، اجرا شده است تا برای روستاییان عزیز برق مطمئن و پایداری را ارائه بدهیم.

او با بیان اینکه ۹۹.۹ درصد از روستا‌های استان برقدار می‌باشند، خاطر نشان کرد: طرح بهارستان تا کنون در ۲۰۰ روستای استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان انجام شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری در ۱۶۵ روستای دیگر نیز این طرح اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.