شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از برگزار نشدن آزمون میان دوره پیش کارورزی برای دانشجویان رشته پزشکی خبر داد.

آزمون پیش کارورزی مربوط به دانشجویان ترم ۱۱ پزشکی می‌باشد که معیاری برای سنجش دانش این افراد است. این آزمون در دو نوبت اصلی و دو نوبت میان دوره برگزار می‌شود و دانشجویان واجد شرایط در مجموع ۳ بار فرصت شرکت در آزمون را دارند. اما به گفته شهروند خبرنگار ما این آزمون برگزار نخواهد شد به همین جهت از مسئولان درخواست برگزاری این آزمون را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام وقت بخیر، ما تعدادی از دانشجویان رشته پزشکی هستیم که برخی در آزمون پیش کارورزی مردود شدند و برخی یک یا دو بخش از دوره کارآموزی شان مانده بود خواستار  برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی هستیم این آزمون یک بار در خرداد ماه همین سال نیز برگزار شد، ولی مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت راضی به برگزاری این آزمون نیستند.
لازم به ذکر است که تعداد متقاضیان این دوره با تعداد متقاضیان آزمون میان دوره پیش کاروزی خرداد۱۴۰۲ برابر است.
خواهشمندیم که در این مسیر به ما دانشجویان پزشکی سراسر کشور کمک کنید از معاون آموزشی وزارت بهداشت درخواست برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی در آذر ماه را داشته است.

آزمون میان دوره پیش کارورزی از سال ۱۳۹۴ برگزار شده و امسال متاسفانه مسئولین مربوطه بدون توجه به تعداد کافی متقاضی راضی به برگزاری این آزمون نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار داریم که این موضوع پیگیری کنه از معاون اموزشی وزارت بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
فتحعلی فاضلی
۲۰:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۲
سلام باعرض سلام چرابانک مهربرای ضمانت این قدر سخت گیری میکند برای صدمیلیون دوضمانت ودوچک وکسراقساط ازکارمند میخواهد لطفا رسیدگی کنید شهرستان لردگان
آخرین اخبار