پیام شما شهروندان عزیز در مورد درخواست تسریع در اجرای طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد درخواست تسریع در اجرای طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تسریع در اجرای طرح تبدیل وضعیت استخدامی درخواست معلمان شد + فیلم

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد درخواست تسریع در اجرای طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمان، در زیر مشاهده کنید.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای استخدام نیرو‌های خرید خدماتی منع قانونی وجود دارد و هیچ کسی نمی‌تواند بدون آزمون وارد نظام تعلیم و تربیت شود. 
در حال حاضر تعدادی نیروی خرید خدماتی داریم. سال قبل تصمیم گرفته شد که این تعداد، آخرین نیرو‌های خرید خدماتی باشند. آزمون‌های استخدامی اخیر فرصت فوق العاده به این نیرو‌های خرید خدماتی می‌داد و این نیرو‌ها برای شرکت در این آزمون امتیاز داشتند تا از این طریق جذب آموزش و پرورش شوند، اما به دلایل زیادی نتوانستند وارد شوند.
چون نیاز به نیرو داریم به این دسته از نیرو‌های خرید خدماتی بگویید که از آن‌ها امسال هم استفاده می‌کنیم؛ اما یک شرط دارد و آن این است که بتوانیم مجوز استخدام این نیرو‌ها را از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی بگیریم.

تلاش وزیر آموزش و پرورش برای تجمیع آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
?شهروند خبرنگار ما باشید

?باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می کند سوژه‌ها و اتفاقات مهمی که در محل زندگی خودتان رخ می‌دهد را در قالب عکس یا فیلم به دست ما برسانید تا آن را در سایت و کانال باشگاه خبرنگاران جوان بارگزاری کنیم.

?هنگام عکاسی یا فیلمبرداری تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

?برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید:
1- شماره تلفن 09303001947 را در گوشی همراه خود ذخیره کنید و از طریق نرم افزار بله، واتساپ، ایتا، تلگرام و روبیکا سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.
2- از طریق آی دی @shahrvandyjcوارد پیام‌رسان‌ها شده و برای ما ارسال کنید.
? @YjcNewsChannel
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
سلام.وقت شما بخیر
خواهش میکنم پیگیرباشین ک ازرشته های حسابداری هم برای آزمون های آموزش پرورش ثبت نام بشه.بعنوان دبیرریاضی ویرایش هایی ک هست.
آخه هنرآموزان زیادنمیخان.متاسفانه.
ماها ایقد ب زحمت تومناطق محروم درس خوندیم و شرکت وکارخونه ای هم نیست اینجا ک بگیم واسع حسابداری کارزیاده.
ممنون میشم درد دل مارو هم پیگیربشین شاید ب جایی برسیم.
باتشکر از دیار سیستانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام من هم یک نیروی خرید خدمات هستم که چند ساله با آموزش وپرورش همکاری دارم ودر آزمون قبول نهایی نشدم وخواهشم اینه باتوجه به کمبود نیرو از همین نیروها استفاده بشه چرا که چند ساله باتحمل مشکلاتی که داشتیم ایستادیم و دلسوزانه کمک حال آموزش وپرورش بودیم همچنین با توجه به سابقه ای که داریم واقعا حقمون این نیست .بااینکه سر کار میرفتم وخانواده وبچه کوچیک بااختلاف کم استخدام نشوند وفردی که فقط نشسته تو خونه وخونده حالا پذیرفته بشه واقعا ممنون میشیم اگه صدای ما شنیده بشه وترتیب اثر داده بشه سپاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
به‌ امیدروزی که جذب نیروفقط ازطریق کنکور سراسری ودانشگاه فرهنگیان یاآزمون فراگیرکشوری موسوم به ماده28باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام لطفا امتیاز تاهل و فرزند را حذف کنید تا همه در شرایط برابر آزمون بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام و درود.من نیروی خرید خدماتی هستم و چندین سال هم سابقه تدریس با بهترین کیفیت و رضایت مدیر و والدین تلاش و کوشش کردم .در آزمون استخدامی برای تکمیل ظرفیت امتیاز من مناسب بود حتی بیشتر از حد نصابی که برای شهر من در نظر گرفته شده بود .ولی متاسفانه بازهم نتیجه خوبی برایم ارسال نشد و همچنان ما نیروهای خرید خدمات بلا تکلیف هستیم و امنیت شغلی و انگیزه خوب را برایمان برای ادامه کار مهیا نمی کنند خواهشمندیم برای امیدواری و ذوق و شوق بیشتر کاری ما و دلگرمی به کارمان کاری کنید و مارا به بهترین شکل ممکن جذب کنید .ممنون از رسیدگی شما مسولین در این باره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام من خرید خدماتم و در آزمون امسال شرکت کردم،اما با امتیاز ۵۷۰ رد شدم،چون خرید خدماتی ها رو میفرستن در مناطق محروم تدریس کنن .بعد تو آزمون با کسی که صبح تا شب مشغول مطالعه است مقایسه میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام خوب ما خرید خدماتی ها یی که مرحله اول قبول شدیم امتیازمون هم بالای ۴۷۰ هست،را لطفا جذب کنید، فقط به خاطر ظرفیت پایین شهرمون رد شدیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۸ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام ببخشید مجوز نیروهای قبل ۹۱ اموزش پروش چی شد چرا مجوز نمیدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۸:۵۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۲
سلام لطفاً از تمام کارنامه سبزا آزمون آموزگاری استثنایی که سابقه کار در ارگانهای دولتی داشتند بیمه آنها رابهسن اضافه کنید ممنون از پیگیری شما
آخرین اخبار