مدارس لرستان زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از چند واحد آموزشی ناحیه یک آموزش و پروش خرم آباد در منطقه ریمله بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت برخی مدارس استان قرار گرفت.

داریوش شاهون وند وضعیت این مدارس منطقه ریمله  را نامناسب ارزیابی کرد و برای بررسی و رفع برخی از این مشکلات در بازه زمانی کوتاه مدت قول پیگیری داد.

وی از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواست در این زمینه اقدامات لازم را هرچه سریعتر انجام دهند.

لرستان چهار هزار و ۵۰۰ مدرسه دارد که ۵۰ درصد آن‌ها نوسازی شده، ۲۸ درصد نیاز به بازسازی و ۲۲ درصد هم باید مقاوم سازی شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان هم با اشاره به محرومیت‌های استان لرستان گفت: یکی از اولویت‌های ما در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ جمع آوری مدارس کانکسی با ظرفیت بالای ۱۰ دانش آموز بوده است.

یونس بهاروند ایران نیا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ مدرسه در استان به بهره برداری رسیده و ۴۵ مدرسه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

احصاء مسائل و مشکلات پیش روی تحصیل دانش آموزان از اهداف این بازدید‌های میدانی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان همچنین از بازدید بعدی خود در دو هفته آینده خبرداد و گفت: این بازدید با هدف بررسی نتیجه انجام مصوبات و تصمیم گیری‌های گذشته خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.