رئیس کل دادگستری هرمزگان ضرب الاجل یک ماهه‌ای را برای مناسب سازی محوطه راه آهن بندرعباس و پارکینگ آن تعیین کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از ایستگاه راه آهن بندرعباس دستور داد با توجه به مطالبات مردم و مشاهدات میدانی طی بازدید، اقدامات لازم برای ارائه خدمات مناسب و در شان مسافران در ایستگاه راه آهن بندرعباس انجام شود.

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه ورودی سالن ترمینال ایستگاه قطار بندرعباس منظره زیبایی ندارد و سالیان متمادی به حال خود رها شده است گفت: محوطه این ایستگاه و پارکینگ آن علیرغم تذکرات مکرر و متعدد هنوز وضعیت نامطلوبی دارد و چاره اندیشی برای ساماندهی آن لازم است.

او همچنین ضمن مذاکره با مسئولان شهرداری بندرعباس و مدیرکل جدید راه آهن استان، ضرب الاجل یک ماهه‌ای را برای مناسب سازی محوطه ایستگاه راه آهن بندرعباس و پارکینگ آن تعیین کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۱:۳۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
واقعا زشت برای استان هرمزگان این محوطه. نه پارکینگ مناسب، نه سرویس بهداشتی و ابخوری مناسب، فضای سبز بسیار ضعیف و از همه مهمتر آسفالت خیلی خراب که جلوبندی ماشین رو نابود می کنه.من شاید به علت مسافرهایی که برایم می اد و کاری هستن ماهی یک مربته گذرم بخوره، اما اون راننده تاکسی با این تورم و گرونی هر روز مجبور چند مرتبه تو این مسیر بره و لاستیک و جلوبندی ماشین اش نابود بشه.این شهر که مخصوصا در زمستان بیشترین مسافر رو از کل کشور داره واقعا باید این ورودی ایستگاه راه آهن اش باشه و مسافران اولین صحنه ای که می بینن باید این باشه؟