نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت : حذف فوق العاده مناطق جنگی صحت ندارد.

عبدالرضا مصری نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با حضور در استودیو خبر شبکه استانی زاگرس با اشاره به موضوع برقراری فوق العاده مناطق جنگی گفت : قانون برنامه ششم به قوت خود باقی است مگر اینکه موضوعی اتفاق بیفتد که آن قانون را لغو کند.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فوق العاده مناطق جنگی از ۵۰۰ شهر کشور تنها به بیش از ۲۰ شهر تعلق دارد خاطر نشان کرد: طبیعی است که برخی از نمایندگان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان خاطر نشان کرد: در کمیسیون تلفیق قرار بود برای همسان سازی بازنشستگان اقدامی جدی صورت گیرد و این موضوع قرار است در هفته جاری مصوب و روشن شود که برای همسان سازی در قانون برنامه چه اقداماتی انجام می‌شود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد ۲۰ درصد حقوق‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: برای مددجویان افزایش ۴۰ درصدی پیشنهاد و در مجلس تصویب شد و ابلاغ شدکه ۲۰ درصد آن محقق و ۲۰ درصد تحقق نیافت.

وی گفت: در دیداری که دو ماه گذشته با رئیس جمهور داشتم موضوع ۲۰ درصد باقیمانده حقوق مددجویان مطرح شد که بر اساس دستور رییس جمهور قرار شد ۲۰ درصد دوم به حقوق مددجویان اضافه شود که این مبلغ در حال پرداخت است.

مصری گفت: پرداخت معوقات ۵ ماهه اول به مددجویان باید محقق شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.