مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: بهره‌گیری از هنر، موثرترین راه در آموزش مصرف صحیح آب به کودکان و نوجوانان است چرا که سن آن‌ها بهترین سن برای آموزش است.

حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: کشور ما در اقلیم خشکی قراردارد و محدودیت آبی فراوانی داریم، اما گذشتگان و اجداد ما سعی کردند با اندک آب موجود هم خودشان بهره ببرند و هم برای نسل‌های آینده آن را حفظ کنند.

او افزود: امسال ۷۰ درصد کاهش بارندگی را تجربه کردیم و کاهش بارندگی به ترتیبی پیش رفت که کاهش چشمگیر سطح آبی سد‌ها را داشتیم، اما خوشبختانه مردم همراهی خوبی داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد:میزان مصرف آب در تابستان امسال به رغم گرمای فراوان و حضور میلیونی زایران منطقی بود.

اسماعیلیان بیان کرد: اساسا اقلیم منطقه ما کم آبی است و مدیریت مصرف آب از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین استفاده صحیح از آب را اول باید به کودکان و نوجوانان آموخت و از طریق آنان به خانواده‌ها انتقال داد.

او تصریح کرد: در قالب برگزاری این مهرواره با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیش از هزار اثر هنری با موضوع آب دریافت شد که از برترین‌های آن‌ها امروز تجلیل شد.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.