برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان شادگان با محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار، گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال فرصتی برای ابراز انزجار از جنایات صهیونیست‌های کودک کش در غزه و حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

او افزود: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای برگزاری با شکوه مراسم ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همکاری کنند.

فرماندار شادگان  با بیان اینکه برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با کیفیت و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود، گفت: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود این برنامه‌ها با محتوای مناسب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تبیین و آگاه سازی دانش آموزان در مدارس اجرا شود.

آقای صالح زاده  افزود: نواختن زنگ هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل در مدارس، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شادگان، برگزاری نشست‌های سیاسی جهت تبیین حرکت اسلام ستیز استکبار، برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی استان خوزستان به میزبانی شادگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، فضاسازی و تبلیغات محیطی و ... از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.