رئیس هیات دوچرخه سواری مهاباد گفت: تیم مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری خوش درخشیده است.

توتونچی رئیس هیات دوچرخه سواری مهاباد گفت: طی ۲ سال گذشته ورزشکاران مهابادی در مسابقات کشوری این رشته توانستند عناوین بسیار خوب و قابل توجهی در مسابقات استعدادیابی کشوری کسب کنند و تیم مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری خوش درخشیده است.

وی اضافه کرد: پارسال تیم مهاباد در مسابقات کشوری که به میزبانی تبریز برگزار شد علاوه کسب مقام هشتم تیمی در ۲ رده سنی به نایب قهرمانی رسید و امسال هم ورزشکاران مهاباد در المپیاد استعداد‌های دوچرخه سواری در مشهد نایب قهرمان شدند.

توتونچی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقات استانی رشته کوهستان (کراس کانتری) در مهاباد به مناسبت هفته تربیت بدنی افزود: در این مسابقات که روز پنجم آبان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی مهاباد، برگزار شد ۳۵ دوچرخه سوار از شهرستان‌های مختلف حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این مسابقات که سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد در بخش تیمی مهاباد جایگاه اول، ماکو دوم و تیم بوکان سوم را به دست آورد و در رده سنی نوجوانان فراز فدائی، احسان خیاطی، میران خاتمی هر سه از مهاباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

توتونچی گفت: در رده سنی جوانان رضا شکورزاده، مهدی عبدالله‌زاده و امیرحسین علیپور هر سه از ماکو مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند و در رده سنی بزرگسالان سردار مولوی از بوکان مقام اول، مصطفی علی‌پور از مهاباد در جایگاه دوم و کاوه براخاص از بوکان به مقام سوم دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.