مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در نیمه نخست امسال متخلفان صنفی به پرداخت یک هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: پنج هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف واحد‌های صنفی در نیمه نخست امسال رسیدگی انجام شد که در مجموع متخلفان به پرداخت  یک هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: امسال ۳۸۵ تیم گشت سیار به ۲ هزار و ۲۲۰ واحد صنفی سرکشی کرده اند که از این تعداد ۴۴ درصد واحد‌ها دارای تخلف شناخته شدند.

حسن پور صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ امنیت و آرامش بازار را اولویت این مرجع برشمرد.

وی افزود: ۳۳۵ فقره گزارش مردمی با مراجعه مستقیم شکات توسط میز خدمت، ثبت، رسیدگی و با مصالحه طرفین پایان یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: اصلاح نرخ نامه واحد‌های پذیرایی اقامتی با همکاری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیکی محکومان زندانی با همکاری اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی، نظارت و پایش واحد‌های درمانی با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، انجام بازرسی از انبارها، کشتارگاه ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر واحد‌های بزرگ خدماتی تولیدی با در نظر گرفتن شعار سال، نظارت بر پایانه‌های مسافربری و اقلام مورد نیاز زائران و اماکن اقامتی در ایام اربعین، نظارت بر کالا‌های مصرفی آغاز سال تحصیلی را از جمله اقدامات دیگر برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.