سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تأمین بیش از ۵ هزار قطعه زمین برای مشمولان طرح جوانی جمعیت در استان خبر داد.

مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۱۲۵ نفر در سامانه جوانی جمعیت نام نویسی کرده اند که برای ۴ هزار و ۵۸۵ نفر پرونده تشکیل شده است.

او افزود: از تعداد پرونده‌های تشکیل شده، تاکنون برای ۵ هزار و ۲۷۲ متقاضی در استان زمین تأمین شده و تا به امروز مراحل قرعه کشی و واگذاری هزار و ۶۴۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.

مودی اظهار کرد: ۴۶ قطعه زمین از زمین‌های واگذار شده مربوط به شهرستان طبس، ۱۶۳ قطعه مربوط به شهرستان فردوس، ۲۰۳ قطعه زمین مربوط به شهرستان بشرویه، ۲۹۴ قطعه مربوط به شهرستان نهبندان، ۳۸۲ قطعه مربوط به شهرستان سربیشه، ۱۰۴ قطعه مربوط به شهرستان درمیان، ۱۴۲ قطعه مربوط به شهرستان قائنات، ۲۱۹ قطعه زمین مربوط به شهرستان خوسف و ۸۷ قطعه زمین مربوط به شهرستان سرایان است.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: تأمین زمین برای سایر مشمولان این طرح در خراسان جنوبی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.