فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء:

رقیب پیمانکاران خارجی شده‌ایم/ سال گذشته تنش‌ آبی ۵ استان را برطرف کردیم

سردار عابد گفت: پروژه‌های انجام شده در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء براساس توان نخبگان جوان بوده است و امروز رقیب پیمانکاران خارجی هستیم.

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های این قرارگاه در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به وجود نیروی انسانی غنی در این دانشگاه اظهار داشت: باعث افتخار ما است که سرمایه‌های آینده کشور در این دانشگاه حضور دارند. این دانشگاه زبانزد خاص و عام بوده و تحصیل در آن باعث افتخار هر دانشجو است.

عابد با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از بطن مردم شکل گرفته است، گفت: تنها ۲۰ درصد از توان مهندسی رزمی سپاه در کار‌های سازندگی وارد شده و توان بسیار بالایی در این حوزه داریم که برای روز‌های مبادا است. همچنین چهار و نیم درصد از پروژه‌های عمومی کشور در اختیار این قرارگاه است وهدف اصلی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، انجام کار‌های ناممکن است.

وی ادامه داد: پروژه‌های انجام شده در قرارگاه خاتم‌الانبیاء براساس توان نخبگان جوان بوده و امروز رقیب پیمانکاران خارجی هستیم که عناد و دشمنی دارند و مدعی هستند که ایران را فلج می‌کنند، قرارگاه سازندگی به واسطه فرزندان این مرز و بوم، دست به مبارزه سختی با این دشمنان زده است. البته خیلی از پیمانکاران خارجی هم احترام می‌گذارند و ما با آن‌ها مشکلی نداریم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: کشور امروز نیازمند این فعالیت‌هاست و به دلیل اینکه مدیون شهدا و امام شهدا هستیم، باید با دست خود اقدامات لازم را انجام داده و خودجوش باشیم. امروز با احداث ۶۲ سد، آب مهار شده و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، اکنون دچار مشکل بودیم. در سال گذشته نیز پنج استان دچار تنش‌های آبی بودند و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تلاش انقلابی توانست در اولین فرصت مشکل این استان‌ها را حل کند که باعث تعجب شده بود.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز محورساز و مایه امیدواری فعالیت‌های ما هستند. بعضی از کار‌ها در این قرارگاه به صورت معجزه‌آسا و در کمترین زمان انجام می‌شود و این توانمندی ما به شمار می‌رود. برای مثال در تابستان امسال در عرض دو ماه ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در یکی از مناطق نیازمند اطراف تهران ساخته شد.

وی با اشاره به حمله بی‌سابقه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شب گذشته ادامه داد: شب گذشته برای مردم مظلوم، ستم‌دیده و جان برکف فلسطین و حتی برای غاصبین کودک‌کش اسراییلی بدترین شب بود. با این حال، زنان، کودکان، مردان و پیران فلسطینی که آواره شدند، به ماندن و استقامت خود و همچنین معامله‌ای که با خدا داشتند، افتخار می‌کردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در ارتباط با سابقه ستم کشیدن مردم فلسطین عنوان کرد: برخلاف تبلیغات سوء که برای حملات حماس به گنبد آهنین انجام می‌شود، مردم فلسطین چندین سال است که ظلم، ستم و جنگ را دیده‌اند. اسراییل هیچ‌گاه حق را ندیده است و مردم غزه در طول این سالیان هر روز و هر شب، مزاحمت‌های دشمن را تحمل کرده‌اند.

وی افزود: پس از چندین سال تحمل ظلم، اکنون فریاد هیهات من ذله مردم فلسطین برآمده و صبر آن‌ها به لب رسیده است. رژیم صهیونیست ادعا داشت که از حرکت هر جنبنده‌ای جلوگیری می‌کند، اما عملیات طوفان‌الاقصی هیبت این رژیم را شکست.

عابد با اشاره به لزوم تشخیص حق و باطل در دوران کنونی بیان کرد: برخی کشور‌های عربی نامرد بوده و تنها به دنبال راحت‌طلبی خودشان بوده‌اند درصورتی که دل مردم این کشور‌ها و همچنین در قلب نیویورک، پاریس، استرالیا و سایر کشور‌های غربی برای مردم مظلوم فلسطین می‌تپد. باید میان حق و باطل یک خط‌کش گذاشته و حق را بشناسیم.

وی ادامه داد: فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، شعار همیشگی ملت ما بوده و هنوز هم ادامه دارد. شهدا هم همین را از ما می‌خواهند که هرچه در توان داریم برای عملی شدن و تحقق این شعار‌ها انجام دهیم. اینکه بعضی در ظاهر اعلام هم‌بستگی می‌کنند، اما فکرشان در جای دیگر است، باعث شکست آنان می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به انجام پروژه‌های کشور به دست بیگانگان در دوران پیش از انقلاب گفت: پیش از انقلاب اسلامی ما در هیچ‌کدام از پروژه‌های کشور دخیل نبودیم و همه در دست بیگانگان بود. امام خمینی (ره) با عنایت خداوند و ملت عزیزپرور ایران، انقلاب اسلامی را به‌وجود آورد و به وسیله آن درس بزرگی به همه جهان داد.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین درس‌های زیادی از انقلاب اسلامی گرفته‌اند و در جنگ تحمیلی هم شجاعت‌ها و از جان گذشتگی‌های زیادی از مردم دیدیم و دفاع مقدس طبق فرموده امام خمینی (ره) یک دانشگاه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
در طول چندین سال کار با قرارگاه خاتم شاهد این موضوع بوده ام که کلی شخص و شرکت نوپا در این قرارگاه فرصت کار و رشد را یافته و الان از شرکتهای بزرگ و متخصصین مملکت شده اند
خدا قوت
اجرتان با امام عصر(عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بله رقیبی نیشت چون برنده باید شماهاباشبد یعنی اجبارا باید به قرارگاه پروژه را واگذارکنند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۲۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
موش بخورت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
آواز دهل‌ شنیدن‌ از دور خوش‌است.تو این کشور نیرو‌ی‌ متخصص‌‌ب یکار‌ و پیمانکار‌‌ متعهد نداره‌ که‌از بعد‌ جنگ‌ شما‌به‌ زندگی‌شاخ‌ و برگ گرفتین‌و میتازین؟!نگید‌که‌ فقط‌ ماست‌شما شیرینه ومال‌ بقیه‌ ترشه‌.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۰۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
تمام امکانات مملکت را در اختیار دارید // اوخت میگید پیمانکاریم // یه نونی برا خودتون به اسم پیمانکار درست کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اصلا حرفه وشغل ایشون ربطی ب پیمانکاری نداره تخصصش چیز دیگه ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خسته نباشید پس چرا اثرات این همه کار بگفته خودتون جهادی شماها در جامعه و زندگی ما مشخص نیست . تورم عمدی یکی از برنامه های اصلی دولتها شده.
فقط شعار فقط دشمن دشمن بی عرضگی خودشان را به دشمن نسبت می دهند.
خدا این دولت های بی وجدان را لعنت کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
البته کلی پیمانکار داخلی رو در این چند دهه له کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه دروغ گو رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
پاسخ به ۷:۱۲
ابلهه واقعا نمیبینی یاکوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
از خط ۲ متروی قطار شهری تبریز مشخصه چه اندازه کاربلد هستید و رقیب برای رقبای خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
شما اصلا نباید پیمانکار باشید

چرا که شما کارمند دولت هستند نه پیمانکار و اگر کاری انجام می دهید نباید از طریق پیمانکاری و مناقصه به شما واگذار شود

بلکه باید دولت به شما در چارچوب کار اداره ماموریت دهد
و در زمان صلح باید گوش به فرمان دولت باشید در عرصه احیای جنگل های از دست رفته زگراس و سد سازی بدون عقد قرارداد با دولت و تبدیل شدن به پیمانکار انجام وظیفه نمایید .

شما که بخش خصوصی نیستید به عنوان پیمانکار در مناقصه شرکت می کنید و از امکانات دولتی و نیروی ها دولت برای اینکار استفاده می کنید .!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
نکنه خودت پیمانکاری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
نیروی نظامی وانتظامی نباید وارد صحنه سیاست واقتصاد شود
آخرین اخبار