رئیس اداره دامپزشکی ماهشهر گفت: واحد متخلف بهداشتی با حکم قضایی به تهیه ۱۲۵ کیلوگرم مرغ تازه برای مددجویان بهزیستی محکوم شد.

روح اله قنواتی گفت: در بازرسی‌های بهداشتی کارشناسان دامپزشکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌های ماهشهر و مشاهده تخلف‌های بهداشتی در یکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

او می‌گوید: با پیگیری‌های حقوقی این اداره و حکم دادسرای عمومی و انقلاب ماهشهر، واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی به تهیه و تحویل ۱۲۵ کیلوگرم مرغ تازه به اداره بهزیستی شهرستان برای توزیع به مددجویان زیر پوشش این اداره مکلف شد.

قنواتی ادامه داد: پس از انجام مراحل قانونی و قطعیت یافتن حکم قضایی صادره متهم نسبت به اجرای مجازات و تهیه ۱۲۵ کیلوگرم مرغ تازه اقدام کرد و تحویل نماینده دامپزشکی در ماهشهر شد که این مقدار برای توزیع میان مددجویان بهزیستی شهرستان در اختیار اداره بهزستی قرار گرفت.

رئیس اداره دامپزشکی ماهشهر می‌گوید: تامین امنیت غذایی و ارتقاء بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت‌های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به شمار می‌رود و این اداره با تهدید کنندگان حوزه سلامت عمومی جامعه به هیچ هیچ گونه مماشاتی صورت نمی‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.