چهارمین جشنواره تئاتر مونوگرام ژیوار مهاباد با معرفی نمایش‌ها و افراد برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

امید خاکپور مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی آذربایجان‌غربی گفت: این جشنواره طی چهار روز با حضور ۱۱ گروه نمایشی سطح شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اجرا شد که در پایان با رای داوران چهره‌های برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش موسیقی بهناز حسینی صاحب دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد و در بخش طراحی پوستر و بروشور نیز فروزان امینی به لوح تقدیر و جایزه نقدی هر ۲ برای تئاتر دوایین دەنگ دست یافت.

خاکپور بیان کرد: در بخش طراحی لباس شیرین دلپسند، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای کار قوی‌تر و در بخش طراحی نور هم سامان ارمی، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی را کسب کردند.

مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایش آذربایجان غربی افزود: در بخش طراحی صحن دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به فرزاد سروش برای قلاده برای سگ مرده رسید.

خاکپور اضافه کرد: کاویان معروفی، دیپلم افتخار لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگر برتر مرد برای قلاده برای سگ مرده را از آن خود کرد و هدیە رسول‌پور هم دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش بازیگر زن برای تئاتر مترو را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: همچنین مقام اول، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به فرزاد سروش در بخش کارگردانی به اثر قلاده برای سگ مرده تعلق گرفت.

جشنواره مونوگرام با موضوعات اجتماعی از جمله طنز اجتماعی و مسائل مرتبط با درون جامعه با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به نمایش گذاشته شد.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.