نخستین جشنواره نوروزی خوانی جاجرم با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت:مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزی خوانی جاجرم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و از گروه‌های برتر تقدیر بعمل آمد.

شکوری افزود: در این جشنواره هشت گروه شرکت کردند که گروه نارین به سرپرستی محمدکاظم نظم آرا با اثر هنری" سه بعلاوه نیم" بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص داد و گروه هم خوانی رجائیان به سرپرستی رسول رجائیان، گروه هم خوانی ذوالفقاری به سرپرستی سامان ذوالفقاری و گروه هم خوانی مقصودی به سرپرستی خانم مقصودی به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را از بین آرای مردمی کسب کردند.


بیشتر بخوانید


او گفت: جشنواره نوروزی خوانی با هدف آشنائی شهروندان با سنت‌ها و آئین‌های دیرین شهر جاجرم، کشف و حمایت از استعداد‌های برتر و به صورت مجازی برگزار شد که پانزده هزار بازدید از آثار منتشر شده توسط مخاطبان انجام گرفت.

گفتنی است این جشنواره با همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم، انجمن موسیقی، شهرداری و مجتمع آلومینای جاجرم برگزار شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.