رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آغاز عملیات اجرایی دویست و چهل و دومین پروژه خیرین حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری در فرخشهر خبر داد.

دکتر خالدی فر اظهار داشت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای و شهری شماره۲ فرخشهر به صورت کاملا خیری و به اسم تیمسار عبدالحسین کیانپور قهفرخی ساخته می‌شود.
 
وی اضافه کرد: زمین این ساختمان به مساحت ۴۳۰ مترمربع، واگذاری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان در یک موقعیت مکانی مطلوب است که در دوطبقه ساخته می‌شود.

دکتر خالدی فر گفت: پیش بینی شده این ساختمان در کمتر از یک سال آینده ساخته و جهت تجهیز و بهره برداری به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تحویل گردد.
 
به گفته وی؛ تاکنون ۲۴۲ پروژه با مشارکت خیرین نیک اندیش در حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد همچنین گفت: با توجه به اینکه اخیراً فرخشهر به عنوان دوازدهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری در تقسیمات کشوری معرفی شده با رایزنی و پیگیری از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امید است در کمتر از یک ماه آینده شبکه بهداشت و درمان این شهرستانِ تازه تاسیس راه اندازی و خدمات رسانی به مردم در حوزه سلامت افزایش یابد. 
 
گفتنی است؛ در خانمیرزا و فلارد نیز راه اندازی شبکه بهداشت و درمان به عنوان اولین ادارات تاسیس شده در این شهرستان‌های نوپا بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار