امام جمعه همدان گفت: جریان مقاومت به عنوان یک بنیاد فکری در حال توسعه است و هر آزاده‌ای در جهان کنار مردم فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی د خطبه‌های رنماز جمعه امروز بابیان اینکه موضوع فلسطین مساله اسلام و محور وحدت کشور‌های اسلامی است گفت: جنایات اسراییل در غزه مقدمه نابودی کامل این رژیم است.

اوافزود: سال‌ها ایران اسلامی مدعی بوده که شعار‌های حقوق بشر از سوی سازمان‌های بین المللی برای پیشبرد اهداف و منافع سیاسی بوده و این سازمان‌ها توان حمایت از عدالت را ندارند.
شعبانی موثقی افزود: قدرت اسرائیل رو به افول است و مشروعیت سیاسی او حتی بین کشورها، سیاست مداران و مردمی که نگاه مثبت به او داشتند از بین رفت و همه این کشور‌ها علیه رژیم جعلی موضع می‌گیرند و در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع می‌کنند.

اوبا بیان اینکه مردمان غزه در عین مظلومیت، مقتدر هستند افزود: این سنت الهی است که برای برملا کردن بدترین پلید‌ها و ناهنجاری‌های پنهان باید کودکان وارد عرصه شوند.
نماینده، ولی فقیه دراستان ادامه داد: کشور‌هایی که تا دیروز درصدد عادی سازی ارتباط با اسراییل بودند امروز کنار کشیدند و در کنار جریان مقاومت قرار گرفتند و یک وفاق ملی، منطقه‌ای و جهانی شکل گرفته است.

شعبانی موثقی تاکید کرد: این فرصت مغتنمی است که کشور‌های اسلامی در کنار هم با وفاق در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین المللی موثر واقع شوند.

او گفت: جریان مقاومت به عنوان یک بنیاد فکری در حال توسعه است و هر آزاده‌ای در جهان در کنار مردم فلسطین است.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است.

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.