حمایت کشور قدرتمند و تعیین کننده‌ای مانند ایران برگ برنده‌ای برای حماس است.

قدومی نماینده حماس در ایران در همایش پیمان نگاری فرستادگان شهر‌های مازندران در روستای کیاپی ساری، حمایت کشور قدرتمند و تعیین کننده‌ای مانند ایران را برگ برنده‌ای برای حماس دانست و گفت: حمایت و اعلام همبستگی صرفا اسلحه به دست گرفتن و در خط مقدم بودن نیست، همین حضور خودجوش و مشت گره کردن‌های مردم مسلمان خود بزرگترین دلگرمی برای مبارزان حماس است.

او افزود: ما در مقابل رژیمی قرار گرفتیم که با حمایت آمریکا و غربی‌ها دست به جنایت علیه بشریت می‌زند و لازم است همه مسلمانان در اقصی نقاط دنیا به میدان بیایند و از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

حجت الاسلام زارعی دبیر همایش پیمان نگاری فرستادگان شهر‌های مازندران هم با بیان اینکه این گردهمایی خودجوش در حمایت از مردمی است که ۷۰ سال تحت سلطه و‌کشتار بی رحمانه اسراییل هستند، گفت: مردم مازندران در هر میدانی پای کارند، به ویژه الان که مردمی در مقابل یک رژیم وحشی قرار گرفتند همه جوره حمایت خود را نشان دادند.

او افزود: اگر لازم باشد و چنانچه رهبر دستور بدهد، مردم مازندران حاضرند لباس رزم بپوشند و در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه و کمک به مقاومت اسلامی وارد میدان شوند.

حجت الاسلام زارعی گفت: این همایش در واقع ارائه یک پیمان نامه است، پیمان نامه‌ای از جانب مردم مازندران در حمایت از طوفان الاقصی که به باورشان پاسخی است در برابر اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی، که همواره حمایت دولت‌های غربی و آمریکا رو پشت سر خود داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار