همایش پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور شهروندان علاقه‌مند به ورزش در اهواز برگزار شد.

 همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم، در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی در جاده ساحلی اهواز برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر پیاده‌روی را از مقابل کتابخانه مرکزی تا پل طبیعت کیانپارس طی کردند و در پایان به شماری از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

این همایش به منظور ارتقای جسمی، تأمین سلامت مردم، دوری از کم‌تحرکی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و شهرداری اهواز برگزار شد.

حضور پرشور نوجوانان و بانوان در این همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیار نمود داشت و شهروندان، در صبح جمعه خنک پاییزی شهر اهواز مسیر بیش از یک کیلومتری را طی کردند.

در مراسم اختتامیه این همایش، هیات‌های مختلف ورزشی از جمله کونگ فو، تکواندو، پاراگلایدر، اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرانی و ... برنامه‌های مختلفی برگزار کردند.

۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی اهواز در پایان مسیر به قید قرعه با دریافت جایزه‌هایی مانند دوچرخه، کارت هدیه، لباس و لوازم ورزشی از سوی مسئولان برگزاری این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

رضا باقری رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان خوزستان در حاشیه این همایش گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در طول سال و به مناسبت‌های گوناگون با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سایر نهاد‌ها برنامه‌ریزی شده است.

او  افزود: امروز نیز این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد و به طور قطع با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در طول امسال همایش‌های ورزشی متنوع دیگری برگزار خواهد شد.

بیش از ۲۳۰ هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند که نیمی از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند همچنین استان خوزستان از این نظر جزو پنج استان برتر کشور به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
با سلام بنده خودم حضور داشتم 20 نفر به قید قرعه برنده شدند نه 50 نفر.تازه فقط 5 نفر رو دوچرخه دادند 15 نفر دیگه رو گفتند مراجعه کنند به اداره ورزش و جوانان برای دریافت جایزه.