تاکید بر تقویت ارتباط اینترنتی در جاده‌ها ومناطق روستایی

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان به ویژه در جاده‌ها و مناطق روستایی را خواستار شد.

غلامعلی حیدری در نشست با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرکرد، تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان به ویژه در جاده‌ها و مناطق روستایی را خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه ۸۵ درصد مساحت استان کوهستانی است، وجود ارتباط اینترنتی در جاده‌های به ویژه در فصل زمستان و بارش برف یک ضرورت است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشد.

وی افزود: این استان دارای ۷۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت است که برخی از این روستا‌ها هنوز به اینترنت پرسرعت همراه تجهیز نشده‌اند و با توجه به شکل‌گیری مهاجرت معکوس می‌طلبد تا با ایجاد امکاناتی نظیر پوشش اینترنتی، مردم را برای بازگشت به مناطق روستایی ترغیب کرد.

وی با اشاره به گردشگرپذیربودن استان، یادآور شد: برای جذب گردشگر و توسعه بوم‌گردی و گردشگری روستایی در استان باید زیرساخت‌هایی نظیر پوشش اینترنتی در این مناطق ایجاد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در مناطق محروم، تصریح کرد: تلاش‌های خوبی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان و کشور انجام شده است و دولت سیزدهم هم اهتمام دارد تا منابع، امکانات و تجهیزات را به صورت عادلانه توزیع کند و این فرصت خوبی برای استان‌های کمتربرخوردار از جمله این استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار