استاندار کرمانشاه گفت : در اواخر پارسال استان با حجم قابل توجهی از اعتبارات جذب نشده توسط دستگاه‌ها مواجه بود که با اقدام به موقع و بررسی مانع برگشت آن‌ها شدیم .

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی که برای کمک به تکمیل زیرساخت شهرک‌های کشاورزی و صنعتی، فعالان حوزه‌های فرهنگی، پارک‌های علمی و فناوری دانشگاه‌های رازی، علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی و ۱۶ طرح پژوهشی استان کرمانشاه برگزار شد رقابتی کردن جذب کمک‌های فنی و اعتباری را راهکار مناسبی برای تحرک و پویایی مجموعه‌های اداری دانست و گفت : در اواخر پارسال استان با حجم قابل توجهی از اعتبارات جذب نشده توسط دستگاه‌ها مواجه بود که با اقدام به موقع مانع برگشت آن‌ها شدیم.

محمدطیب صحرایی عنوان کرد: برخی ادارات استان دارای بدهی‌های دوگانه و چندگانه به یکدیگر هستند که مشکلات بسیاری را برای این دستگاه‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: برای تسریع در پرداخت این بدهی ها، کمیته‌ای با حضور مدیر سازمان برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی و دستگاه‌های بدهکار تشکیل شده که پیرامون تسویه این بدهی‌ها تصمیم گیری می‌کند و گزارش کار‌های صورت گرفته را در نشست‌های بعدی ارائه می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: تهاتر این بدهی‌ها، به روشن شدن وضعیت دخل و خرج ادارات و بدهی خالص آن‌ها کمک می‌کند.

صحرایی یادآور شد: حفاری‌های زیادی در بخش‌هایی از شهر توسط اداره گاز، آبفا و مخابرات صورت گرفته و اگر بدهی‌های این مجموعه‌ها با شهرداری صاف نشود این پروژه‌ها نیمه‌کاره می‌مانند و مردم دچار گرفتاری می‌شوند.

وی تاکید کرد: در جا‌هایی که قانون اجازه داده، جذب این اعتبارات رقابتی باشد و اینکار به تحرک بیشتر دستگاه‌ها و اقدام سریع‌تر آن‌ها متناسب با اولویت‌ها و ضرورت‌ها، کمک می‌کند.

استاندار کرمانشاه خطاب به انسان‌های آزاده و منصف جهان گفت: در این ایام ابراز انزجار از ظالم و همراهی با مظلوم نباید فراموش نشود.

صحرایی با تاکید بر اینکه آمار‌ها نباید با گذشت زمان برای ما تکراری نشود؛ در ادامه گفت: در یک شبانه روز ۵۰۰ زن، کودک و انسان بی‌گناه در غزه کشته می‌شوند و همه باید در صف دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.