سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اصناف غیرمرتبط باید از عرضه قهوه آماده خودداری کنند.

حسن شمسی‌پور در نشست با روسای اتحادیه‌های صنفی بروجن گفت: اصناف غیرمرتبط باید از عرضه قهوه آماده خودداری کنند، در غیر این صورت به عنوان تخلف و نداشتن پروانه کسب مرتبط جریمه و پلمب می‌شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنف قهوه‌فروشان چهارمحال و بختیاری، تداخل صنفی با دیگر مشاغل است.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اخیرا واحد‌های صنفی غیرمرتبط به ویژه خواربارفروشی‌ها، قهوه آماده عرضه می‌کنند که این خدمت مصداق بارز تداخل صنفی و تخلف است.


بیشتر بخوانید


شمسی‌پور ادامه داد: اصناف غیرمرتبط باید از عرضه قهوه آماده خودداری کنند، در غیر این صورت به عنوان تخلف و نداشتن پروانه کسب مرتبط جریمه و پلمب می‌شوند.

وی، مبارزه با کالای قاچاق در گروه‌های مختلف کالایی به ویژه لوازم خانگی، پوشاک، موبایل، نوشت‌افزار خارجی و لوازم یدکی را اولویت اصلی وزارت صمت اعلام کرد و از روسای اتحادیه‌های صنفی خواست تا با فعال‌سازی واحد‌های بازرسی اصناف وارد میدان شوند.

شمسی‌پور افزود: در همین راستا علاوه بر جمع‌آوری کالا‌های قاچاق، اصناف هم باید برای تمامی کالا‌ها شناسه دریافت و نصب کنند و مواد غذایی هم باید سیب سلامت داشته باشد.

وی ادامه داد: اصنافی که کالاهایشان شناسه کالا ندارند هم باید هرچه سریع‌تر موجودی انبار خود را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.