در تفاهم نامه‌ای که بین موسسه رویش مهر و اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به امضا رسید؛ موسسه یادشده دوره‌های توانمندسازی برای معلمان استان برگزار می‌کند.

 حسن بروشکی  مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه هم اندیشی با مسئولین مؤسسه رویش مهر، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود آموزش و پرورش استان، از حسن نظر و همراهی و دلسوزی مجموعه‌های خیریه بویژه موسسه رویش مهر در راستای مدرسه یاری و نگاه بلند آنان به تحقق عدالت آموزشی تقدیر  کرد.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با فراهم کردن بستر‌های مناسب، زمینه رشد علمی دانش آموزان و به روز بودن دانش معلمان را با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی مهیا کنیم.

 رئیس هیأت مدیره موسسه جهادی رویش مهر نیز بیان داشت: موسسه جهادی رویش مهر در راستای تعهد برای پیشرفت همه جانبه و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی در مناطق کم برخوردار، اهداف، ارزش‌ها و مأموریت‌هایی در دستور کار دارد تا با رویکرد دوطرفه برای پیشرفت آموزشی استان اقدامات مهمی انجام دهد.

اعتصام گفت: این موسسه در راستای اهداف اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روحیه جهادگرانه، در استان و بلوچستان فعالیت خواهد کرد.

 مدیرعامل مؤسسه رویش مهر نیز به بخشی از فعالیت‌های جهادی این موسسه اشاره کرد و بیان داشت: این موسسه در حوزه سیستان و شهرستان چابهار از آبان ماه سال جاری شروع به کار می‌کند و برای مدیران و معلمان مناطق یاد شده دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های مهارت افزایی برگزار می‌کند.

صمیمی آموزش به مدیران و معلمان مناطق کم برخوردار از طریق نیازسنجی‌های علمی، ترویج الگو‌های اجرایی برتر آموزشی و تربیتی، بومی سازی و بهینه سازی طرح‌های نوین آموزشی در مدارس را از اهداف موسسه جهادی رویش مهر عنوان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار