با حضور فرماندهان قرارگاه ثامن الائمه(ع) و مدیران صداوسیما خراسان رضوی جلسه هماهنگی رسانه‌ای چهاردهمین اجلاسیه شهدای وحدت، در صدا وسیما برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در این جلسه گفت: همایش یادواره شهدای وحدت، پنج شنبه چهارم آبانماه، با شعار "وحدت، خدمت و امنیت"، ساعت ۸ صبح در محل مجتمع آیه‌ها مشهد برگزار خواهد شد.

 

سردار قربان محمد اشعری افزود: این اجلاسیه با توجه به حوادثی که در غزه بوجود آمد، متفاوت‌تر از قبل در مجتمع آیه‌های مشهد با حضور حدود سه هزار نفر برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای این اجلاسیه از یک ماه گذشته در سازمان‌ها و ادارات استانی و کشوری شروع شد و یک نمونه از برنامه‌های آن، برگزاری نمایش "روزی در نیمروز" با موضوع سردار شهید شوشتری، در بلوار نماز برای عموم مردم در حال پخش است.

 

برگزاری نمایشگاه تجلیل از خانواده معظم شهدا، قدردانی از نخبه‌های حوزه وحدت از اقوام مختلف و اجرای گروه سرود از ویژه برنامه‌های این اجلاسیه است. 

 

این اجلاسیه با هدف قدرشناسی از سرداران شوشتری و محمدزاده و شهدای حادثه تروریستی ۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۸ در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

 

وی در پایان از دست اندرکاران و برنامه سازان صدا وسیما قدردانی و بر پوشش مناسب رسانه‌ای این مراسم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.