رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های یزد، از کشف و شناسایی ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ خبر داد.

مجید زارع رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های یزد، اشکذر وزارچ گفت: با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری مقامات قضایی در شش ماهه ابتدایی سال ۱۲ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی شد. 

او افزود: از تعداد ۱۲ حلقه چاه کشف و شناسایی شده ۷ حلقه چاه به صورت مخفی بوده است. 

زارع ابراز کرد: از دیگر اقدامات حفاظتی از ابتدای سال تا امروز  به پر کردن چهار حلقه چاه، کشف و توقیف چهار دستگاه حفاری چاه غیر مجاز و پلمب و رفع تخلف ۵۷ حلقه چاه مجاز شامل نصب کنتور هوشمند، رفع عیب کنتور، نصب سرریز مناسب، جلوگیری از اضافه برداشت و جلوگیری از انتقال آب غیر مجاز اشاره کرد. 

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ با اشاره به اینکه کشف و شناسایی چاه‌های غیر مجاز با قدرت ادامه دارد، گفت: در ادامه تلاش‌های گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب این شهرستان‌ها در هفته گذشته نیز یک حلقه چاه غیر مجاز مخفی (کمر گیر شده) کشف و شناسایی شد. 

زارع با اشاره به اینکه این حلقه چاه غیر مجاز که به صورت عمیق در یکی از واحد‌های پرورش اسب شهرستان اشکذر حفر شده بود، بیان کرد: این چاه کشف شده دارای عمق بیش از ۱۰۰ متر و لوله جدار پولیکا ۱۲ اینچ و لوله آبده ۲ اینچ بوده که با وجود کمر گیری در عمق ۲ متری و اختفاء کامل، باهوشیاری مأمورین اداره منابع آب پس از شناسایی مسدود و جهت پیگیری اقدامات حفاظتی و حقوقی در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار