معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: با هدف زیباسازی و بهبود فضای شهر، احداث ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس در ۱۱ نقطه سطح شهر انجام می‌شود.

احمد سالاری گفت: در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی و همچنین با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و به منظور احترام به حقوق شهروندان و پاسخ به درخواست‌های مردمی، ۱۱ ایستگاه مکانیزه با طرح جدید برای زیباسازی شهر گرگان ساخته و نصب می‌شود.

او ادامه داد: پیرو درخواست و پیگیری‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر در خصوص نصب ایستگاه‌های جدید موضوع از طریق معاونت سرمایه گذاری در حال پیگیری است و مذاکرات اولیه در خصوص انجام این طرح توسط پیمانکار بخش خصوصی انجام شده است.

سالاری مکان‌های نصب ایستگاه جدید را (سایت ورزشی) ناهارخوران، میدان مفتح، چهار راه تابلو، میدان مدرس، جنب استخر سیدین، خیابان بهشتی، ترمینال شرق، خیابان امام خمینی (ره)، صیاد شیرازی، پارک شهر و دادگاه انقلاب اعلام کرد.

او افزود: تلاش شده است برای ساخت ایستگاه‌ها با الگوبرداری از معماری سنتی، طراحی زیبا و جدید با صندلی‌های استاندارد، راحت و همچنین موضوعات مرتبط جهت دسترسی آسان معلولین، جانبازان و سالمندان در ساخت و نصب این ایستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

او افزود: با توجه به اینکه نصب ایستگاه‌های اتوبوس یکی از اولویت‌ها و مباحث مهم مبلمان شهری است انتظار می‌رود حفظ و نگهداری این ایستگاه‌ها نیز از دغدغه‌های شهروندان گرگانی قرار گیرد.

سالاری گفت: مقرر شد طرح‌های بررسی شده از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شود بنابراین طرح‌ها برای انجام مراحل اداری به سازمان حمل و نقل بار و مسافر و معاونت سرمایه گذاری ارجاع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.