بیگ زاده از جهاد تبیین به عنوان عرصه مبارزه دائمی جریان حق و باطل نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها، نقش اساسی در جهاد تبیین دارند.

نشست شورای اطلاع‌رسانی امروز دوشنبه اول آبان ماه استان کرمان به موضوع جهاد تبیین اختصاص داشت.  

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این نشست از جهاد تبیین به عنوان عرصه مبارزه دائمی جریان حق و باطل نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها از پایه‌های اساسی جهاد تبیین در کشور هستند و در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.  

او به جنگ ترکیبی دشمن نیز اشاره داشت و تصریح کرد: ما موظف هستیم در برابر دشمنان با جهاد تبیین صف‌آرایی کنیم؛ زیرا در غیر این صورت کشور و مردم متضرر می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: دستگاه‌ها مکلف هستند، اطلاعات جهاد تبیین را در سامانه مربوطه درج کنند و روابط عمومی‌های موفق در این بخش نیز معرفی شوند.  

بیگ‌زاده همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی جهاد تبیین برای فرمانداران و مدیران کل با حضور اساتید کشوری خبر داد.  

در ادامه احمد قربانی، معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات طوفان‌الاقصی به نوعی جهاد تبیین است و نقش اول در جهاد تبیین بر عهده روابط‌عمومی دستگاه‌ها است.

او با اشاره به شبهه‌افکنی دشمنان در فضای مجازی و اذهان جوانان و نوجوانان بیان داشت: یکی از اهمیت‌های عملیات طوفان‌الاقصی این است که هیمنه رژیم صهیونیستی در بحث اطلاعاتی و امنیتی کاملا شکسته شد و این در حالی است که این رژیم هجدهمین قدرت نظامی دنیا و چهارمین قدرت نظامی در منطقه است، سلاح‌های غیرمتعارف هسته‌ای و فعال‌ترین و حساس‌ترین سیستم امنیتی را بعد از آمریکا دارد.  

قربانی تصریح کرد: ۲ سال برای اجرای عملیات طوفان‌الاقصی وقت گذاشته شده است و تنها ۶ نفر از این عملیات خبر داشتند، این عملیات کنار صهیونیست‌ها طراحی شد و در قلب فلسطین اشغالی از زمین، هوا و دریا به مرجله اجرا درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار