بانوان گنابادی صبح امروز با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

زنان غیور گنابادی با تجمع و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه وبویژه مادران و کودکان بی‌پناه سرزمین قدس اعلام کردند و به لزوم آزادی سرزمین اشغال شده فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب تاکید کردند.
بانوان غیور دیار حاج شیخ محمد تقی بهلول گنابادی ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت‌های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت‌های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم کردند و از نهاد‌های بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند درخواست احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه کردند.
یکی از شرکت کنندگان در این اجتماع دختر ۱۰ ساله‌ای بود که گفت: وقتی از رسانه‌های مختلف تصاویر دردناک کودکان شهید و مظلوم فلسطین را بر روی دست پدران شان میدیدم یاد داستان غم انگیز کربلا و شهادت جانسوز حضرت علی اصغر می‌افتادم و امیدوارم ملت فلسطین هرچه زودتر بر ظلم و جور شمر زمان غلبه کند.

یکی دیگر از بانوان شرکت‌کننده در این اجتماع هم گفت: صبر و ایستادگی زنان شجاع و غیرتمند فلسطینی در برابر این جنایات بی رحمانه واقعانه شایسته تحسین است و من در این اجتماع شرکت کردم تا به جهانیان بگویم ما بانوان ایران زمین همیشه حامی و پشتیبان مردم شجاع فلسطین هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.