مقدم فر گفت: رژیم صهیونیستی متکی به قدرتهای بزرگ است و همیشه دیگران را از این می‌ترساند که اشراف اطلاعاتی ما بی‌نظیر است اما طوفان الاقصی این ابهت دروغین را از بین برد.

حمیدرضا مقدم فر روز دوشنبه در نشست تبیینی واکاوی ابعاد رسانه‌ای عملیات طوفان الاقصی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد گفت: ارتش اسراییل پس از طوفان الاقصی روحیه و عزم ندارد و خسته و ترسیده است چنان که روزانه چند نفر از آن‌ها خودکشی می‌کنند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی پیش از طوفان الاقصی کارآمدی و پیچیدگی سامانه‌های امنیتی و اطلاعاتی خود را بی نظیر می‌دانست و با ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارد قابلیت ارعاب روانی سنگینی ایجاد کرده بود، اما این عملیات، برای آن‌ها غافلگیری اساسی ایجاد کرد و سامانه دفاعی و امنیتی آن‌ها را فرو ریخت و اشراف اطلاعاتی آن‌ها از ریشه کنده شد. این عملیات در زمینه غافلگیر کردن دشمن، شبیه عملیات والفجر هشت رزمندگان دفاع مقدس در عبور از رود اروند بود.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:طوفان الاقصی باعث شد که یک میلیون نفر یهودی ساکن اسراییل به دیگر کشور‌ها فرار کنند، چون یهودی‌ها بسیار جان و مال دوست هستند.

مقدم فر با بیان این که ارتشی که نیرو‌های آن از روحیه شهادت طلبی برخوردار نباشند ارتش نیست افزود: یکی از امتیازات دوران دفاع مقدس روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام بود.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد رسانه‌های بزرگ دنیا در دست صهیونیستهاست تا حدی که می‌توانند با جنگ شناختی واقعیات را برعکس جلوه دهند همچنان که پس از عملیات طوفان الاقصی مظلوم نمایی کردند و به دنبال مشابهت سازی بین حماس و داعش بودند.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:آن‌ها برق غزه را قطع کردند تا واقعیات غزه توسط موبایل‌ها و شبکه‌های خبری از آنجا به دیگر نقاط دنیا منتقل نشود.

مقدم فر افزود: پایان صهیونیست‌ها آغاز شده است و صهیونیست‌ها در جنگ رسانه‌ای بیشترین ضربه‌ای که خوردند از حمله به بیمارستان "المعمدانی" و قتل عام بیماران بود. افکار عمومی دنیا علیه اسراییل است و کشور‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط بودند علیه رژیم صهیونیستی موضعگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های یمنی، حشد الشعبی و حزب الله لبنان از حماس اعلام حمایت کرده اند و ما نیز هر جا لازم باشد از گروه‌های مقاومت حمایت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.