اولین همایش و نمایشگاه "خدمات کسب و کار" با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان کسب و کارهای استان کرمانشاه برگزار شد .

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، امروز (اول آبان) در این همایش از سه عامل اصلی که در دنیای امروز کسب و کار‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد یاد کرد و گفت : این عوامل شامل تغییر و تحول شرایط زندگی مردم و خواسته‌ها و علایق آنها، تحولات روزانه و لحظه‌ای تکنولوژی و فناوری و وجود رقبای جدی در عرصه کسب و کار‌ها است.

وی ارائه خدمات کسب و کار در حوزه‌های مختلف حقوقی، مالی، بازاریابی و ... را در این شرایط ضروری دانست و تاکید کرد: ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی کشور در اختیار حوزه صنعت، معدن و تجارت است که ۲۱ درصد آن مربوط به کالا و ۱۹ درصد در بخش خدمات است و از همین رو تمرکز بر حوزه خدمات خصوصا ارائه خدمات به کسب و کار‌ها می‌تواند به افزایش تولید ناخالص داخلی نیز کمک کند.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه معتقد است، بسیاری از گرفتاری‌های امروز فعالین اقتصادی و صاحبان بنگاه‌ها به دلیل جای خالی همین خدمات کسب و کار در زمینه‌های مالی، حقوقی و ... است.

دارابی با بیان اینکه امروز در کرمانشاه جای کار بسیاری در حوزه خدمات کسب و کار خصوصا برای کسب و کار‌های نوظهور و دانش بنیان وجود دارد، افزود: جای بسیاری از خدمات در حوزه‌های مدیریت مالی، حقوقی، مشاوره، مدیریت زنجیره تامین، گردشگری، سلامت و درمان، آموزش و ... خالی است و باید بر آن متمرکز شویم.

نمایشگاه "خدمات کسب و کار" نیز در حاشیه این همایش در برج فناوری کرمانشاه دایر شده و در آن بخش‌های مختلف به معرفی خدمات خود در حوزه کسب و کار‌ها می‌پردازند.

این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ امروز (اول آبان) پذیرای بازدیدکنندگان است.

 پارک علم و فناوری کرمانشاه، کارخانه نوآوری، اتاق بازرگانی، شرکت‌های دانش بنیان و ... در این نمایشگاه غرفه دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.